سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی لوگو و نشان تجاری در logoland

طراحی لوگو آرم و نشان تجاری در logoland

یکی از اصول اولیه و مهم برند سازی طراحی و ساخت لوگو یا نشان تجاری می باشد که از این طریق می توان به سریع ترین شکل ممکن اهداف، خدمات و محصولات برند خود را به مخاطب عرضه نموده و باعث ایجاد ارتباط بهتر با مشتری خود می شود. طراحی لوگو ها بر حسب نیاز و خواست شما در دو سبک مختلف انجام می شود.

طراحی نشانه نوشتاری (لوگو تایپ یا مونو گرام)

نشان تصویری ( آرم )

 

طراحی و ساخت logo

ساخت لوگو حرفه ای یکی از اصول اولیه و مهم برند سازی می باشد که در سریع ترین شکل ممکن اهداف خدمات و محصولات هر برند را به مخاطب خود می رساند . نشانه نوشتاری ، نشانه ای میباشد که صرفا به جای استفاده از تصویر از کلمات ، حروف ها و نوشته ها استفاده میشود و برای معرفی کردن یک روزنامه یا یک شرکت به کار میرود و به طور فشرده و مفید یک هویت را نشان میدهد.

باید بدانید سابقه ساخت لوگو به زمانهای بسیار بسیار دور بر می گردد، آنجا که انسانهای اولیه برای انتقال مفاهیم  مربوط به مثلا شکار در یک نقطه، علائمی را روی دیوار غارها ثبت می کردند و هر کجا آن علامت دیده میشد، مفهوم واحدی را به مخاطب و بیننده منتقل می نمود.

ساخت لوگو حرفه ای logoland.com

ساخت لوگو و نشانه تصویر همانطور که از نامش پیداست با استفاده از تصویر پیام خود را به بیننده منتقل می کند. این نوع از طراحی می تواند به نوعی اولگو برداری از خود محصولات تولیدی و یا اشکال انتزاعی و هندسی باشد .

در ساخت لوگو ها ممکن است از تکنیک های دوبعدی و سه بعدی استفاده شود که هرکدام با توجه به نوع فعالیت خود دارای جذابیت های خاص خود هستند.

 نمادین، سمبلیک یا آیکنیک

طراحی لوگو با استفاده از سمبل ها و یا نمادهای طبیعی در طبیعت

لوگو تایپ، آرم نوشتاری

لوگوی نوشتاری با نوع فونت اختصاصی و منحصر به فرد

لوگو ترکیبی

ترکیبی از نماد و متن که نشان گر برند مورد نظر باشد

منبع : http://logoland.parsiblog.com/